понедельник, 9 апреля 2012 г.

Рефлексія. Аналіз власного навчання

Ось і завершився перший день навчання на курсах Інтел. Цікавий, інтригуючий , майже не схожий на попередню версію. На 2 модулі ми  проаналізували  та обговорили проблему формування в учнів навичок, які будуть їм потрібні в 21 столітті, та ознайомитеся з сучасними інноваційними педагогічними ідеями, з основними ознаками методу навчальних проектів та навчились виділяти основні ознаки , за якими цей метод відрізняється від традиційних методів навчання.Ознайомитеся з розділами, які ви заповнюватимете поступово впродовж усього тренінгу.  План буде наповнюватися разом із створенням документів Портфоліо. Окремі його складові, які включають дидактичні та методичні матеріали, будуть створюватися та наповнюватися впродовж усіх 11 модулів. Сьогодні я вже розпочала роботу над поповненням власного Портфоліо і створила блог, в якому я зараз і пишу, та буклет для унів "Чи дійсно проекти є важливими  для майбутнього випусника?" . 

1 комментарий:

  1. Перелік всього того , що було на тренінгу - це вже пів справи. Але тільки половина, бо до кожного БУЛО варто додати , як "я це сприймала, які думки у мене виникали при цьому, що мені дуже сподобалося, у чому маю сумніви...". "Як я робила перші документи портфоліо..." І тоді згодом буде вимальовуватися аналіз власного навчання , і тільки після цього власна навчальна траєкторія. У ВАс вийде, Ви вмієте добре писати.
    Спробуйте!
    Ніна Д.

    ОтветитьУдалить