Рефлексія. Модулі 5-6.
Ці модулі допомогли мені поміркувати про те, які зміни можемо внести у використання Інтернет-ресурсів та процес навчання моїх учнів, а саме: я можу підтримувати своє викладання та навчання учнів для досліджень. Я глибше ознайомилась з авторським правом та плагіатом., отримала форму для оцінювання веб-ресурсів, яку можна використовувати для дослідження знайденої інформації в Інтернеті. Створювала статтю на Вікі , де зіткнулась з певними труднощами: з однієї сторони це цікаво, але я не зрозумія в чому її перевага перед блогом. Робота з блогом, як на мене, набагато цікавіша, різноманітніша, корисніша. Через блоґи та онлайн-документи для спільного редагування мені, як вчителю, буде зручно співпрацювати з учнями в проектах, учні не тільки діляться своїми роботами, а ще й коментують роботи інших в режимі онлайн.
Ці модулі допомогли мені поміркувати про те, які зміни можемо внести у використання Інтернет-ресурсів та процес навчання моїх учнів, а саме: я можу підтримувати своє викладання та навчання учнів для досліджень. Я глибше ознайомилась з авторським правом та плагіатом., отримала форму для оцінювання веб-ресурсів, яку можна використовувати для дослідження знайденої інформації в Інтернеті. Створювала статтю на Вікі , де зіткнулась з певними труднощами: з однієї сторони це цікаво, але я не зрозумія в чому її перевага перед блогом. Робота з блогом, як на мене, набагато цікавіша, різноманітніша, корисніша. Через блоґи та онлайн-документи для спільного редагування мені, як вчителю, буде зручно співпрацювати з учнями в проектах, учні не тільки діляться своїми роботами, а ще й коментують роботи інших в режимі онлайн.
Дуже важливе питання, воно мене теж хвилює, але на жаль відповісти не можу. Може пощастить з іншим коментарем. Мені дуже подобається працювати з Вами.
ОтветитьУдалитьПотапова Ірина