среда, 11 апреля 2012 г.

Рефлексія. Модулі 5-6.
Ці модулі допомогли  мені поміркувати про те, які зміни можемо  внести у використання Інтернет-ресурсів та процес навчання моїх учнів, а саме: я можу  підтримувати своє викладання та навчання учнів для досліджень. Я  глибше ознайомилась  з авторським правом та плагіатом., отримала форму для оцінювання веб-ресурсів, яку можна використовувати  для дослідження  знайденої інформації в Інтернеті. Створювала  статтю на Вікі , де зіткнулась з певними труднощами: з однієї сторони це цікаво, але я не зрозумія в чому її перевага перед блогом. Робота з блогом, як на мене, набагато цікавіша, різноманітніша, корисніша. Через  блоґи  та онлайн-документи для спільного редагування мені, як вчителю, буде зручно  співпрацювати з  учнями в проектах,  учні не тільки діляться своїми роботами, а ще й коментують роботи інших в режимі онлайн.




1 комментарий:

  1. Дуже важливе питання, воно мене теж хвилює, але на жаль відповісти не можу. Може пощастить з іншим коментарем. Мені дуже подобається працювати з Вами.
    Потапова Ірина

    ОтветитьУдалить