вторник, 25 ноября 2014 г.

Майстер - клас. День 1

Цілі:
1. Ознайомитися з методичними прийомами, а саме, як мотивувати вчителів  у перший день занять.
2. Знайти  для себе методичні прийоми, які допоможуть мені   добитися від учасників уміння правильно створювати форми оцінювання.
3. Знайти цікаві форми, які допоможуть проводити обговорення після тренінгу


Рефлексія 

Початок дня, емоції переповнюють кожного, чого ж чекати від 1 дня тренінгу?
І очікування були не даремні,  для себе я дізналась  і нове, згадала старе, і , зрозуміла, що багато роботи на майбутнє. А саме:
1. Уміння презентувати свої досягнення, легке завдання, але чомусь важко зібратись з думками, виникає питання А ДЕ Ж ВОНО ТЕ ГОЛОВНЕ?
2. Як завжди проблема, як  сформулювати свої цілі, щоб вони були конкретні, вимірювані, досяжні.
3.  Проаналізували портфоліо, як виявилось не на все я звертала увагу, або скоріше, те на що я звертала увагу в першу чергу -  не все є головне.
4. Виділяли вправи, які є головними, на що я сміливо можу сказати - всі їх робимо, але не викладали на Вікі .
Отже, з головним лозунгом всіх часів, можу сміливо сказати: помилок не має тільки в того, хто нічого не робить!


1 комментарий:

  1. НЕ можу з Вами не погодитися, щодо помилок. Сама стільки помиляюся! Але в самі цій фразі є осуд помилкам, тобто неявно , але сказано, що помилки — це погано ! Але я вже трохи навчилася не засуджувати себе за помилки, а радіти ( чесно!) з того, що їх віднайшла. Бо знаю,саме це перший крок до того, що саме цих помилок вже не буде, тобто росту , вдосконалюся!! ура!!
    Рефлексія Ваша мені ввидається щирою і вдумливвою, але спробуйте ще більше ( майже в кожному реченні для початку) писати про СЕБЕ. От подивіться як змінюється фраза “Як завжди проблема, як сформулювати свої цілі, щоб вони були конкретні, вимірювані, досяжні.” , коли вона звучить з “Я” - , наприклад, “ Для мене виявилося на початку проблемою сформулювати свої цілі, щоб вони були конкретними, вимірюваними, досяжними”.
    А може, замість фрази: “Виділяли вправи, які є головними, на що я сміливо можу сказати - всі їх робимо, але не викладали на Вікі “, точніше буде написати “на що я сміливо можу сказати - Я їх роблю зі своїми учасниками, але, на жаль, все не вони викладали на Вікі “?

    Спробуйте , у Вас — точно вийде , і вийде класно, я впевнена!”

    ОтветитьУдалить