среда, 26 ноября 2014 г.

Майстер-клас. День 2.


Візуалізація пошуків та проблем у проведенні тренінгів. 

Шляхи їх вирішення




Рефлексія:
Ось і пройшов 2-й день занять. Сьогодні я для себе уяснила головне питання яке  не давало мені спокою "Як же правильно писати рефлексію", а особливо вдячна за "шпаргалку" ключових слів для коментарів, які повинен писати тренер своїм учасникам.  
Я використовувала з дітьми вправу: "будування своєї власної навчальної траекторії"та ніколи не проводила з вчителями, а тепер обов'язково спробую (хоча розумію на що я "нариваюсь")
Цікаво, чи проводив таку вправу з учителями хто небудь?  Взагалі, я задоволена тими порадами які я отримала на курсах. Але як навчитись самій та донести вчителям необхідність  змін, нажаль не розумію...

1 комментарий:

  1. Я зіткнулася в своїй роботі з тією ж проблемою: рефлексія. І я впевнена, що по закінченню майстер класу нам всім буде набагато легше працювати з рефлексією і ми самі її полюбимо і будемо відчувати необхідність у написанні своїх вражень

    ОтветитьУдалить