Візуалізація пошуків та проблем у проведенні тренінгів.
Шляхи їх вирішення
Рефлексія:
Ось і пройшов 2-й день занять. Сьогодні я для себе уяснила головне питання яке не давало мені спокою "Як же правильно писати рефлексію", а особливо вдячна за "шпаргалку" ключових слів для коментарів, які повинен писати тренер своїм учасникам.
Я використовувала з дітьми вправу: "будування своєї власної навчальної траекторії"та ніколи не проводила з вчителями, а тепер обов'язково спробую (хоча розумію на що я "нариваюсь")
Цікаво, чи проводив таку вправу з учителями хто небудь? Взагалі, я задоволена тими порадами які я отримала на курсах. Але як навчитись самій та донести вчителям необхідність змін, нажаль не розумію...
Я зіткнулася в своїй роботі з тією ж проблемою: рефлексія. І я впевнена, що по закінченню майстер класу нам всім буде набагато легше працювати з рефлексією і ми самі її полюбимо і будемо відчувати необхідність у написанні своїх вражень
ОтветитьУдалить